Deze klanten gingen u voor.....

Eerst kochten we via Jolande ons 'nieuwe' huis en daarna verkochten we met groot succes ons 'oude' huis. Beide situaties waren zeer goed geregeld, Jolande is erg punctueel. Vriendelijk en altijd vrolijk, wat de koop en verkoop prettig maakt. Jolande zorgt er voor dat alles goed geregeld is...

Peter & Alinda van Beek

Ik kwam Jolande tegen bij het bezichtigen van een huis waarvan ze de verkoopmakelaar was. We waren toen nog orienterend, maar ze maakte indruk met haar gedocumenteerde kennis van die woning. Ik wist toen gelijk dat zij de verkoopmakelaar van onze woning moest worden. Onze woning had iemand nodig...

Maria & Remy Van Vulpen

Jolande, bedankt voor de verkoop, alles hebt u goed en zorgvuldig verkocht. WOOONmakelaardij is echt een aanrader!! Mijn hartelijke dank daarvoor. Met vriendelijke groet, Olga Verminck

Olga Verminck

 

Meer tevreden opdrachtgevers    
© WOOONmakelaardij | Sitemap | Contact | Disclaimer | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring | Website door: DORST