Deze klanten gingen u voor.....

Bij deze wil ik je bedanken voor de hulp bij de verkoop van mijn huis. Het was een prettige samenwerking. Nogmaals hartelijk bedankt !

Jan de Hond

WOOONmakelaardij haalt het onderste uit de kan! Erg fijn en vlot contact. Aanrader dus! Succes Jolande, bedankt voor de samenwerking!

Nick Hoondert en Patricia Otte

En daar kom ik uit mijn werk en mooi huis in ons dorp te koop, nieuwsgierig geworden een afspraak gemaakt met Jolande, het contact 1e keer voelde meteen goed, het huis daarna ook en bovendien voelde het fijn dat er begrepen werd waarom we toe waren aan een nieuw huis, we waren echt uit ons huis aan...

Edwin, Sheila, Rune & Kari Biesheuvel

 

Meer tevreden opdrachtgevers    
© WOOONmakelaardij | Sitemap | Contact | Disclaimer | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring | Website door: DORST